مصاحبه آرشیو خبر ها
بـوفون شدن سخـت اسـت

بـوفون شدن سخـت اسـت

دیـنو زوف اسطوره دروازه بانی ایتالیا و یوونتوس در مورد دیدار امشب یوونتوس در برابر جنوا و دروازه بان جوان و با استعداد جنوا ، متیا پرین اینگونه می گوید .

" تیم جنوا با یک تیم قدرتمند و با بازیکنان قوی روبرو خواهد شد که به سختی شکست می خورند . یوونتوس بخوبی سازمان دهی شده با نقاط ضعف کم است و بنابراین جنوا باید از همه توان خود استفاده کند "

" یوونتوس تیم بسیار متعادلی است ، بخش هایی از یوونتوس که بهتر کار می کنند هم قدرت و توانایی خود را به سایر بازیکنان منتقل می کنند . جنوا برای محدود کردن نقاط قوت و هجومی یوونتوس ، مناطق مختلف زمین را شدیدا پوشش خواهد داد "

" یوونتوس باید مراقب سرعت و دقت جیلاردینیو در فضاهای تنگ و سخت باشد "

" پرین ذات و شالوده فوق العاده ای دارد و در حال سپری یک لیگ فوق العاده است . اما این بسیار زود است که او با بوفون مقایسه شود "

نقاط قوت او ؟

" شخصیـت بزرگ و واکنش های زیاد او. او تحت تاثیر اتفاقات این فصلجنوا قرار نگرفت و این شخصیت قابل توجه او را نشان می دهد. اما بوفون ، بوفون است و همیـشه رسیدن به سطح او زمان خواهد برد "

" اگر پرین بتواند در این سطح در مسابقات قهرمانی و باشگاهی زیادی به میدان برود ، با تجربه خواهد شد و می تواند به آقای دروازه بانی تبدیل شود ! "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: